SA3D i toppkvalité

Imorgon går jag min sista skolda 2013. Det känns konstigt. Att vi, SA3D, har överlevt denna termin. Inte blev schemat bättre av att det strulade till sig ordentligt med två lärare heller. Vår mentor som vi har i tre ämnen var sjukskriven i åtta veckor och vi hade typ vikarie knappt två av dem. Det andra ämnet behöver vi ju inte nämna, hehe... Den "lilla" incidenten har tagit kål på både oss och vår mentor. Säkert rektorn också.
Som ni ser, lite lättare schema till våren va?
 
 
Tänkte bjussa på lite bilder från min 0,2 megapixel mobilkamera från några skoldagar.
Sofia testar lugg och CC...gör något...
Hennypenny och Anabananaanananas
Böcker och Hennys motto
Matteplugg i vilorummet och Rebecca, Anna och Henny idag med alla julklappar
Julklappsutdelning i vilorummet + sne bild med alla fina
Underbarklocka som jag fick och ännu en sne bild
Sista, men även bästa, julavslutningen med klassen. Som jag skrattade! Och som resten av skolan kommer avsky oss pga tutljus i korridorerna och våra mentorers beslut av att köpa de där tutorna. Ahaha.
Ett toppenavslut med denna klass helt enkelt! 
 
Nu har jag äntligen fått mitt kedjetäcke så jag hoppas det blir lite lättare att sova i alla fall. Det är så mycket skönare än vad det låter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0