Mitt hjärta, snart kommer jag!

Det gick, vi blev glada. Det gick inte, vi blev ledsna. Det gick, vi blev glada. Det gick inte, vi blev ledsna. Det gick och nu förblir vi glada för Anna ska följa med till mitt hjärta London! Som de två Londonfantaster vi är kan denna resa inte bli annat än grym! Bästa avslutet på det sämsta sommarlovet.
 
Förutom som London kommer bli så har även Gothia varit toppen denna sommar. Att jobba har också varit roligt (och att få reda på att man i alla fall har talang i någonting- att använda röjsåg...), men annars har denna sommar inte varit någon höjdare. Visst, somliga stunder/kvällar/dagar med fina människor har ju varit helt fantastiska, men sedan har inte sommaren bjudit på så mycket positivt precis. Man (i alla fall jag) brukar tänka innan varje sommar att "denna sommar ska bli den bästa någonsin" och ofta har det blivit så. Jag har liksom fått bättre och bättre somrar. Fast nu tänkte jag aldrig så för jag visste att det hursomhelst inte skulle kunna bli det. Oj vad optimistisk jag låter då haha. Nä, men denna sommar har mest varit att längta till den ska ta slut - fast ändå inte för ju längre skolan går desto mindre tid är det kvar till studenten, bläh!
 
 
Jag och Anabanana kommer ha så kul!!!
 
Imorgon är i alla fall en dag
som jag har sett fram emot
under nästan hela sommaren.
Det är loppisdags på Hertsön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0