ja, då var det matteprovet...

Några fick veta resultatet idag - och jag var en av dem - och med tanke på att läraren sa att de flesta brukar ha svårast för det här kapitlet så är jag helt tillfredsställd med ett B. Ett A hade ju inte varit fel men jag var inte tillräckligt bra denna gång. Ska kämpa inför nästa prov och försöka inkassera mitt första matte-A.
 
Tog föresten hem spanskaböckerna - på lovet!!
Ingen aning om varför men jag antar att jag egentligen vill lära mig där där språket...
 
 
 
Sprang på några bilder från förra fredagens matteplugg.
På menyn: Godaste kvällsteet i go'aste gröna muggen från de finaste vännerna och fil med granatäpple och krossade linfrön. Och givetvis den absolut sötaste blommiga porslinsskeden som jag har fått av min kära farmor♥
 
det var tydligen ganska många bilder som jag ville ta den dagen på min föda...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0