jag...

♣ har sjungit solo/ duett på lucia i åttan och nian och därmed gjort bort mig totalt
♣ är ofta väldigt kluven och lider nästan alltid av grov ambivalens
♣ gillar mer att stå bakom kameran än framför, trots det skulle jag ändå vilja ha någon fin bild på mig själv
♣ har aldrig haft en träningskompis mer än pappa och några kompisar som jag tränat enstaka gånger med
♣ ...men nu har kära Sofia skaffat ett inpulskort!
♣ gillar att leka med maten haha (Tildas fel sedan tiden på Kråk)
♣ har ingen speciell musikstil (men om någon vet vad jag har kan ni ju berätta det)
♣ har, helt omedvetet, råkar skapa ett nytt YouTubekonto. Helt plötsligt stod det 'Välkommen till YouTube' och jag förstod inte var mitt gamla konto hade tagit vägen
♣ förstår verkligen inte hur mina vänner står ut med mig, vad har jag liksom?
♣ skulle inte överleva utan penna och papper (och speciellt inte sudd)
♣ har en förmåga att göra sönder väskor
♣...eftersom jag alltid har med mig så mycket - man kan ju behöva det
♣skalar alltid mandariner/clementiner/satsumas (vad de nu heter) i en del så att det ser ut som en elefant. Två öron och en snabel
♣ blir sjukt irriterad då man ska logga in på vissa hemsidor som ska 'komma ihåg mig' inte gör det och man måste skriva in hela mailadressen (om det nu råkar vara det man ska skriva in)
♣ har dessutom en jobbigt lång mailadress
♣ satt jag på spanskalektionen och läste den 12/12/12 klockan 12:12
♣ gillar inte att bada på badhus för det finns så mycket hår och annat som äcklar mig lite smått
♣ älskar att ge personliga saker till mina vänner/familj
♣ gillar mitt val av gymnasielinje
 
 
Trots allt detta vet jag väl ändå inte riktigt vem jag är, antar jag

Kommentarer
Anonym

HAHAHHAHAHA apelsinskalet ser ut som en penis å inget annat!!
// dellepellepäronpung

2012-12-21 @ 11:56:05
Anonym

HAHAHHAHAHA apelsinskalet ser ut som en penis å inget annat!!
// dellepellepäronpung

2012-12-21 @ 11:56:30
Anonym

HAHAHHAHAHA apelsinskalet ser ut som en penis å inget annat!!
// dellepellepäronpung

2012-12-21 @ 11:56:36
Anonym

HAHAHHAHAHA apelsinskalet ser ut som en penis å inget annat!!
// dellepellepäronpung

2012-12-21 @ 11:56:42
Anonym

HAHAHHAHAHA apelsinskalet ser ut som en penis å inget annat!!
// dellepellepäronpung

2012-12-21 @ 11:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0