Gratis är alltid fint

Som den snåla människan jag är så drar jag på LK ikväll när det är gratis. Åker dit efter jag har tränat på Inpuls och träffar Tilda, Izza, Hanna och Vevvo, kanske någon mer? Har kommit hem för ca en halvtimme sedan från kalaset där jag var med Rebecca, Anna och Henny. Dock blev det att jag slösade lite pengar men det var inte alltför onödiga saker. Karusellen var väl lite onödig då den inte var läskig alls, jag blev bara yr. Maten jag köpte kom väl till pass då jag vaknade 5 minuter innan bussen skulle gå så jag fick ju ta en annan eftersom hunden var tvungen att komma ut och då prioriterade jag honom före frukosten. Dum hade jag ju varit annars. Jag köpte även en jättefin klänning för 75:- på H&M så då behöver jag inte köpa den klänningen jag har tittat på så länge. Eller jag kan inte köpa den för den finns inte, buhuuu. Eftersom den klänningen kostade 249:- så tänker jag såhär: Jag köpte inte den vilket gör att jag sparade lite pengar och därför kunde jag unna mig det jag köpte på kalaset då maten, karusellen och klänningen ändå kostade mindre än den dyra klänningen. Smart va?


Jag köpte även ett ämnesblock och en kalender men det måste jag ju ha så det räknas inte. Behöver jag nämna att det är en fågel på min kalender?
Nu ska jag dra iväg till Inpuls och gå på ett Corepass men först ska jag träna ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0