det är söndag, det känns bra

-då vet man att det är lov!

Halojjsan!
Nu känns det bra.
Nyss kändes det inte bra.
Trodde typ min lilla Emma var död.

17:41
S-Smsar du när du är hemma? (från Pontushallen)
E-Ja

19:17 (efter ett X antal sms för att få ett tecken på liv)
*riiiiiiiiiiiiiiiiiiing riiiiiiiiiiiiiing i E:s fån men iget svar.


När jag nästan gett upp hoppet och tänkte försöka ringa till hennes föräldrars mobiler så testar jag att ringa igen och då svarar en helt oberörd Emma i telefonen - i liv helt och hållet.
Tack och lov att människan bara varit på lite svängar runt om - dock utan att ha nämnt det för mig - och inte död i någon krock.

Annars idag då...det har varit en söndag där jag först fyllt på skallen med mattetal och sedan tömt kroppen på ork på Inpuls - dessutom lyckades jag glömma träningskortet...

Igår var jag ju på Arcus med min fina Emma där jag fyndade en grön tröja, en svart tröja - bägge lite speciella och söta -, ett fågelhalsband - ugglehalsbandet jag hittade var så dyrt... :( - och - tro det eller ej - en mobiltelefon. Lånade ju pappas för att min inte gick att laga och nu hittade jag en helt fungerade, snygg, gul-grön telefon för 300:-.  Nice!

Aja, ett plötsligt slut nu men jag ska kila över till mitt E,
beso<3


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hoppar in här och önskar dig en fortsatt trevlig dag <3

2011-10-31 @ 13:04:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0