varför råttan gör som hon gör

Tjoosandoosan!
Ska snart och titta på 96:orna som har futsal-DM men innan det tänkte jag blogga lite.
Min första helgdag - jag vet inte på hur länge - som jag inte haft fullt upp.Känns väldigt skönt  men jag kanske far ut och springer om vädret tillåter. Känns inte så possitivt nu med -30 grader :s Men vi hade inte så jobbiga intervaller igår så jag känner att jag borde fa ut. 15 grader varmare tack?

Nu har jag dessutom kommti på varför lilla hezten har varit så jävlig förr. Känner mig dum så in-i-bomben eftersom det ju bara är mitt fel. Nog för att jag visste det men jag visste inte vad jag gjorde fel... Nu ska vi i alla fall sikta mot att ta oss över ännu en tröskel tillsammans!

Mot Hälsans hus och FUTSAL!
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0