stallet nästa!

Tjoodandoosan!
Ska nu cykla till stallet för att möta upp Izza och Splenda på banan kl 1. Vi ska rida ut en lång sväng - om pollarna sköter sig det vill säga - och sedan ska Izza hjälpa mig att longera Bonita. Man får väl se hur det går... Kommer nog ta ett tag att cykla så det är lika bra att börja cykla nu. Lär väl ta det dubbla om man jämför med när det går som snabbast på sommarn. Alltså drygt en halvtimme -.- Aja, bättre det än att gå en timme. Önska mig nu lycka till så får jag väl se hurmånga gånger jag far i diket,
beso!<3

Kommentarer
Carro

Men ja, sommar och sol och feta hästar, hellre det än en hvetes väg till stallet xD

2011-01-11 @ 21:05:10
URL: http://carromella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0