Skyldighet

Känner mig skyldig att skriva...

men...

Jag har inte tid så det blir bara en snabbis här.
Har köpt en ny mobil nu, en sony blev det. HAZEL J20i tror jag den heter...
I alla fall så har det ju aritskola i veckan - som alla andra veckor
Jag har tränat - som alla andra veckor
Jag har varit i stallet - som alla andra veckor
Jag har pluggat - som alla andra veckor
Livet har helt enkelt rullat på - som alla andra veckor.

inget speciellt med det.

Ikväll blir det att fara till Lina efter träningen :D Är sjukt taggad för bägge sakerna!
Nu väntar förberedelser för allt möjligt,
*Lina
*Mormor
*Skolan
*Träningen

beso<3

Imorn ska vi till IKEA!! :D Har ju som sagt 1000 kr att spendera där.
Säger bara det... kuddarkuddarkuddar!
Förhoppningsvis finns även sängstommen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0