3-varvare

Fan vad läskigt asså. För nån dag sen drömde jag att vi skulle springa 3-varvare på intervallerna. Och gissa vad Lasse sa igår då? 'Då börjar vi med att springa två stycken 3-varvare.' Läskigt ;s
Rolig träning och det är då första gången jag har fått välja övning haha. Lasse lät mig välja mellan skott och spel och då tog jag ju antagligen skott för då händer det så mycket mer än när man spelar. Jobbigare men roligare. Tror också att dom flesta ville skjuta. Eller har jag fel?? Vi kom hem lite sent men man får väl sova nu fram till söndagsträningen.
Nu väntar skolan, fast ganska rolig dag med idrott och bild. Byee <33


detta åt jag upp igår x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0