skrik, skratt och tårar

Sofia och Emma gillar grillade äpplen :D


Tjohejsan!
En dunderkväll igår hos Lina! Vi åt smskigt, skrattade till våran humor, skrek till...ååå vad heter den. Veeeet men kommer inte ihåg...The finale destination 4 eller nått. Aja, den var i alla fall bra. Kanske inte så läskig att vi skrek men bra ändå! Sen så grät vi till Allt för min syster, skrattade lite mer och sen for vi hem.

Vet inte vrf den är så suddig vid mig och Emma men vi skulle väl tydligen inte synas ;)

Sötvännen <3 :)

en till sötvän<3

Hanna, Isabelle, Lina, Tilda, Felicia och Emma :) <3


Har börjat undra varför jag är så galen med de här personerna men sen kom jag på att det är ju bara jag. Tänk att jag, den tråkiga jag är en utav de som pratar mest där. Att jag för en gångs skull inte behöver tänka på att jag måste säga något hela tiden för att försäkra de andra om att jag finns. Bara för att jag är med personer jag känner mig likvärdig med och inte underlägsen.
  Att det kan vara så svårt att vara sig själv hur mycket man än försöker. Hur mycket man än försöker när man är med folk. Med folk där man känner sig underlägsen. Medan det bara händer när man är med dem som får en att känna sig viktig.

Kommentarer
Amanda ♥

söta flickor! :)

2010-02-22 @ 15:14:51
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
emma

yehh så kul helg:D<3

2010-02-23 @ 21:45:27
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0