Bonita

Tjosandoosan allihopa!

Vad har hänt här då? Kom hem från Mariefred igår på kvällen. På dagen var vi på mitt nya favvoställe - en megastor affär med billiga kläder, skor, smink mm. Där köpte jag en skjorta (49:-), en börs (49:-) och ett par jeans (195:-). Och allt är sådant som jag har sökt efter så jag är NÖJD!! :D

I morse cyklade jag till Bonita. Jag pysslade om henne lite i boxen, gick ut på en promenad, mös i hagen och mockade. Rida ska jag och Angelica göra imorn - och det ska tydligen bli 20 mm regn, toppen. Bonita var jätte snäll under promenade och hon lyssnade jätte bra på röstkomandon. Tror verkligen att jag kommer trivas med henne!

Lite bilder från Mariefred kommer sedan men här kommer från dagens tripp till stallet :)

jo större bilder, ju roligare bilder





ska snart på träning
beso<3

Kommentarer
Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 17:59:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/
siri

men åååh så fin! :D

2010-08-04 @ 18:16:53
URL: http://sirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0