bloggen i koma

Gäster hela veckan, träningar och Bonita. I måndags hade vi - några people - även en liten avskedslunch på Baan Thai för Emma som snart åker...riktigt mysigt. Annars så har det väl inte hänt så mycket i veckan, det har rullat på. Igår hade vi ännu mer gäster bestående av Björkenäsfamiljen långt in på kvällskvisten och idag åkte Määttäfamiljen och farmor. Sprang till Bonita -eftersom det typ var 2 veckor sen jag sprang sist... - och sedan red jag ut med henne och tog det lite lungt - eftersom jag har ridit ganska mycket på banan.

Nu orkar jag verkligen inte med bloggen men den måste fixas!
beso<3

Här blir lite bilder från stallet


onsdag



idag :)


Kommentarer
Izza

Hon verkar jätte söwt :)

2010-08-15 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0