nothing is fine, everything is fine

Blev en superkväll med Emma igår! Först for vi på stan med moppen. Köpte inget då fast jag gjorde hål i öronen. Jag vet jag vet att jag är lite efter man det har faktist aldrig gått. Under basketsesongen kan man ju inte ha och inte under fotbollen heller. När jag rider tror jag faktist inte att det spelar så stor roll haha. Nu när jag inte spelar basket och serien är slut så passade jag på. Vi tänkte gå på bio men det var så dåliga tider så vi hyrde två filmer, The Last Kiss och The Nun. Gick på Matstället och åt lite pasta med oxfilé och sen tog vi moppen hem. Det hade regnat och klockan var vid ått så det var ju inte så mysigt att sätta sig på en blöt moppe i kylan man vi hade det riktig roligt haha.
  Myste lite på kvällen med skräckisen och Idol. Den var inte så att man blev jätterädd men man var lite smårädd hela tiden. Ja, den var bra i alla fall, lixom The Last Kiss som vi såg imorse.

Har varit på stan idag också för att kolla om en tröja/jacka fanns. Har kollat på den väldigt länge och i måndags så sa dom att det skulle komma in fler på onsdag/torsdag. När jag och Emma var där så hade det kommit en ny. Jag menar hur normalt är det att dom beställer in en? Det fanns bara för stora. Så en som jobbade där sa att jag skulle komma tillbaka idag och då hittade jag min efterlänktade trölja/jacka (vad är det?).


:)
 
köpte även...

Pumaskor, TEAM SPORTIA


en jacka
koonstig bild :'s



Kommentarer
siri

fina saker! :D

2009-09-19 @ 17:53:58
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/
Ness

vad bra jo min med D:!

2009-09-19 @ 18:11:24
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0