teknikbutik som säljer hemelektronik

Tjohensan!
Idag var jag på stan och köpte en massa. Hade gjort en lite lista av allt som jag behövde köpa och jag köpte allt utom en tunika. Orkade inte kolla efter det. Ganska sent nu så jag rabblar bara upp vad jag köpte :p

En liten axelrämsväska eller vad det nu heter x)


En bekiniöverdel. Kanske inte den snyggaste men gillade modellen :)


Solglasögon. Ser typ puckad ut i solglasögon, men måste ju ha några ;)

Skor till skolavslutningen :)


Armband till skolavslutningen :)


Halsband till skolavslutningen ;) lite konstig bild...


lite av klänningen till skolavslutningen ;)

Jo ni. Detta var vad jag köpte :) Och tänka sig, inget onödigt. Haha
När jag kom hem var jag med Emma och vi hade ju såklart kul! Sen for jag till mormor och åt. Har inte hänt så mycket idag. Endast 4 timmar på stan x) Hahaha
Ska sova nu,

Kraaaaaaaam <3


Kommentarer
vw

hejhej*

Fin blogg!!! Ska tipsa alla om den
*!!!!

2009-05-23 @ 16:56:10
URL: http://tycjan.blogg.se/
Sofia

Åh, tack så mycket! :D <3

2009-05-23 @ 19:58:40
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0