Enkla magneter

Köpte klistermagneter på TGR i Örebro och satt bara fast några blommor på dem också fick jag lite söta magneter.


Den andra var en pappersremsa som satt fast på ett scrapbookingark som jag har sparat sedan förra året då jag satt instängd på sjukhuset och vek pappersfåglar. Tyckte det var fint men visste inte vad jag skulle ha det till. Så nu blev det en magnet. "Fortis et liber", stark och fri. Tyckte det skulle passa bra på mitt kylskåp. För det är just det jag vill bli. Inte ett kylskåp då, men stark och fri.

Kommentarer
Amanda Jonsson

ÄLSKAR tgr!!!! vill ha det hemma :(:(:(

Svar: Eller hur! Billigt och bäst!!
Sofia Kihlström

2015-07-15 @ 12:48:05
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0