När man väntat allt för länge blir inget som man tror

Jag hade kunnat sitta här och skriva allt. Men jag nöjer mig med det positiva. För tänka sig, denna dag bjöd på sådant också. Vet att den inte är slut än, men nu är det officiellt helg så jag förväntar mig inget mer.
I alla fall så var jag på mitt efterlängtade tandläkarbesök som aldrig blev av sist. Trodde så klart att mina tänder var helt ruttna och sönderfrätna, men gissa vad?! INGA HÅL! Och eftersom jag efter detta år ska få börja betala och om jag ska skaffa en försäkring så placerade de mig i en grupp på deras tiogradiga skala som bestämmer hur mycket den ska kosta, beroende på hur ens tänder ser ut. Och var hamnade lilla jag? På ettan. Wihoo! På något märkligt sätt har de klarat sig bra och jag tackar dem för det.
Nu ska jag sätta igång med det som jag har tänkt hålla på med i helgen... Om det lyckas kommer det bilder. Om det blir ett fjasko också kanske. Jag lär väl se.
Kommer i alla fall sakpa detta i takt med Melissas musik som jag aldrig kan få nog av
 
 
Saknar London med min fina Anna <3
Saknar förövrigt mina fina klasskompisar.
Men jag får ju träffa dem på tisdag i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0