En torsdag den trettonde juni 13.46 på KH

Bara för att påminna min om vilken dag det är, vilken tid och var jag är - och självklart i brist på passande rubriker.
Just nu sitter jag i alla fall här på Kulturens hus och väntar på att Anabananaanananas ska komma. Vi ska nämligen kolla lite tatueringar, hihi. Typ tider, priser osv. Jag får ju tattuera mig nu (enligt deras regeler, inte enligt mina föräldrar, de kommer typ sparka ut mig ur huset m jag gör det), men Anna fyller ju inte arton ännu så vi kanske gör det tillsammans senare. Vi får väl se vad som händer idag.
 
Annars då? Jo, till min lycka är det dyr och långsam frakt på IKEA så imorgon bär det av dit igen för att köpa min garderob + lite annat som pappa skulle ha för det enda vi kom hem med i måndags var tio kjolgalgar (på tok för få), ett fågelunderlägg (fem kronor!!!) och ett slags diskställ. En till gång dit, inte mig emot. Dock insåg jag idag hur förfärligt mycket kläder jag har och att jag borde rensa, skänka och sluta köpa. Det gör ont i lilla hjärtat för det finns ju så mycket fint. Fast det blir ju lite lättare att inte köpa när man inte tycker att någonting ser fint ut när man har på sig det.
 
 
Denna fina köpte jag till Emmas student.
Som tur var fanns den i Visby då den tog
slut i Luleå - precis när jag hade bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0