I feel like I'm slipping away

Vilken bra helg det har varit. Helt toppen och felfri! 
Jag önskar att jag kunde säga så, men då är det ju såklart två saker som kommer ivägen och förstör. Det stavas idiot. Soy una idiota grande. 
Jag önskar att man bara kunde strunta i onödiga, negativa saker. Allmänt liksom. Det har jag svårt för. Jag ska alltid minnas det där lilla felet. Det där som är ivägen för att det ska vara perfekt. 
Annars har helgen varit toppen. Har fått gjort mycket och belönades mitt i allt med några timmar med tre fina vid namn Hanna, Izza och Lina.
 
 
Åh, kommer ni ihåg? Saknar detta... Mina Grå mjukisar <3
 
Snart är det fotbollsträning som hade
kunnat avsluta denna perfekta helg.
Ja, om det inte hade varit så att
jag hade förstört allt.
 

Kommentarer
Hanna

Sofia du är så underbar du ska bara glömma bort alla negativa och dåliga saker snälla du <3 Saknar också grå mjukisarna och allt annat <3

Svar: Om det hade varit så lätt hade jag gjort det för länge sedan...<3 Ja, våra luncher var alla dagars höjdpunkter! <3
Sofia Kihlström

2013-04-23 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0