bästa och sämsta förlusten

Nu är fotbollssäsongen 2012 är nu över och det avslutades med match mot de överlägsna seriesegrarna Alvik lag 2 (fast med flera div.2-spelare så det var väl väntat). Seriepremiären spelades mot dem och det blev förlust med 6-0 men ingenting kändes omöjligt inför dagens drabbning. Vi spelade riktigt bra men som synd var så fick de in ett mål i börjanav matchen på en hörna (fast vi rensade bort den först så det kom bara på fel fötter) . De vann alltså med 1-0 men det var så skönt att känna att vi faktiskt kunde få med en poäng  eller rent av tre. Fast nu kom vi alltså trea i serien för fjärde året i rad och det är väldigt surt! Om vi ändå kunde knipit andra- eller förstaplatsen.
 
Det är alltså dags för att hålla igång sin egen träning igen och nu ska jag vara minst lika förberedd inför nästa sänsong som inför förra, men då krävs det hård, regelbunden träning. Jag satsar inte på fyra dagar på gymmet varje vecka i tre månader men tre ska det då bli. Sedan så ska jag börja springa långdistans för att hålla igång lungorna i form. Intervallerna börjar jag med lite senare för att vara på topp inför försäsongen.
 
Denna vecka blir det
måndag: BodyPump
tisdag: vila (fullt upp som vanligt denna dag med att cykla till skolan, ha två lektoner, spela fiol och sova hos mormor)
onsdag: springa
torsdag: BodyPump
fredag: vila
lördag:
söndag:ViRP
 
Också blir det ju att åka till stallet måndag, onsdag, ev. både lördag och söndag.
Inlägg om hur träningen har gått kommer på söndag och även kanske om stallet.
Annars hoppas jag att bloggen inte blir helt tom denna vecka.
 
 
så otroligt söta Charlie och mina bördisar i suddigt format

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0