.

Till alla er som sitter där och fnissar åt min tallrik ska jag bara berätta att jag inte går runt och småäter som jag har märkt att många andra gör! Jag må äta mycket men jag äter då fan frukost, lunch och middag. Inget piss där emellan. Visst, man ska äta nått mellanmål men det känns helt onödigt. Jag är van att gå hungrig då jag aldrig blir mätt så ett mellanmål gör bara allt värre. Så nästa gång ni sneglar på min tallrik med mat så tänk efter innan ni börjar fnissa eller påpeka, jag kanske inte har ätit nått sedan målet innan. Jag käkar som jag tycker är hälsosamt för mig så ni behöer inte bry er att jag inte lämnar maten när jag äter eller att jag tar 3 (ex) pannbiffar iställer för 2!
tänkefter före!


Kommentarer
Emma

Gumman vem har varit dum mot dig:O:(<3?

2010-08-11 @ 10:38:37
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
izza

Har det hänt nått :(??<3

2010-08-11 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0