hetsigt

Nu blir det ett väldigt kort inlägg och anledningen till att jag inte har skrivit är för att vi åkte till farfar i onsdags och kom hem för nån timme sen. Har varit hos Mallig i onsdags och idag. Testade att hoppa med henne lite och det gick faktist bra! Hoppas bara det går bättre och bättre sen ;)
Kort samanfattning om vad jag har gjort sedan onsdag.. Krattat gräs, spelat mycket fotboll, träffat massvis med släktingar som jag inte träffat förut och sprungit. Sträckan börjar inte sprciellt bra. Haha, en brant en kilometers backe i börja. Efter den är man typ trött x) Fast efter några kilometer så har man återhämtat sig.
Kommer nån bild här. Ska på ridläger imorn (har fått ett par jätte snygga byxor av siri sötnosen <3) så jag kommer inte skriva förän på fredag kanske.. Lägger även in bilder på pix på fredag. Har en ganska hetsug sommar nu så det blir nog inte så mycket bloggande.
Puss/ sK


Sprang till stallet, åt sen frukost i hagen (a)


biggalarv :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0