ensamhet..-.

Länge sen (enligt Emma). Hallå? Bara typ två dar sen. Knasboll xD
Igår gjorde jag inte så mkt, var i stallet, for ut och sprang intervaller.
Idag, stallet, var på emmas konfa, var med Evve och Emma och sjöng singstar.
Då skulle vi lyssna på när vi hade sjungit (asså uppspelning). Får seriöst panik av att höra mig själv!!
  Antingen bilr det mycket inlägg från och med nu till på söndag, eller inga alls.
Sitter nu och deppar över min kommande ensamhet till på söndag. Snälla vänner, lämna mig inte x')
Jajja, inte deppa på sommarlovet. Nu ska jag gö nått skoj.
Kanske lägga in nå bilder på pixbox (a)

Kramis <33

HUR FÅR MAN IN FILMER PÅ BLOGGEN??? :) VILL VETAAAA ;D


Hmm, tur att Ingela inte ser det här. Kanske inte skulle blivit så glad av att vi satt på deras spån xD

Ids inte ta alla bilder xD Finns på pix ;)
http://sofffiak.pixbox.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0