Vad händer?

Nu har jag varit här sedan i juli men om jag ska vara ärlig känns det inte som att någonting alls har hänt. Givetvis har det hänt saker, men den där förändringen saknar jag lite grann. Förbättringen. Förändringen. Jag säger inte att de inte gör ett bra jobb här, men jag undrar lite grann vad som är meningen att hända. Okej, jag har förvisso hållts vid liv, vilket kanske ses som något bra, men vad annat har hänt? De har väl tagits till vissa åtgärder som ska vara till för att hjälpa mig i och för sig. Jag har både fått ny medicin (två gånger) och ECT-behandling, men det var nu ett ganska bra tag sedan så jag undrar vad som händer nu. Är det bara väntan som väntas? Jag kommer nu få ECT en gång i veckan istället för två gånger, men det är väl ungefär den förändringen som sker. Jag tror jag dock kommer få fortsätta med utredningen jag har börjat lite smått med och förhoppningsvis lär den hjälpa mig något. Den här veckan har jag träffat psykologen som håller i utredningen en gång och det var rätt krävande så att säga, men det känns skönt att det är igång. Helst av allt vill jag väl egentligen bara slänga mig framför tåget nu på en gång, men den där utredningen håller mig uppe litegrann i alla fall. Vilken annan anledning, än att hålla mig vid liv, vet jag inte varför jag är här alls så jag får väl bara stå ut och försöka jobba med trots att min hjärna är någon helt annanstans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0