Tillbaka på avdelningen efter en mysig helg

Kom precis ner från ett besök på IVA. Men lugn, jag var bara där för att få en nål till droppet eftersom mina blodkärl bestämde sig för att vara extra svårstuckna idag. Efter 1,5 h gick det så nu är behandlingen igång igen. På grund av den kunde jag ju inte ha nattpermission lördag till söndag men jag har ändå varit hemma båda dagarna och haft det jättemysigt med min älskade mamma. På fredag myste vi med mina marsvin och kollade film. På lördag var det loppis i Piteå där vi även gick vi på stan och shoppade och fikade också bjöd jag henne på födelsedagslunch eftersom hon fyller år idag. Grattis världens bästa mamma! Idag firade vi med lite tårta hos mormor och hade det mysigt. Oj vad bra denna helg har varit!

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0