Självskadebeteende - 21-25

Har du försökt sluta självskada i det förflutna? Vad gör du annorlunda denna gången?

Det har jag gjort många gånger. Eller jag försöker väl hela tiden. Inget är annorlunda nu, jag bara fortsätter att hålla mig skadefri dag för dag.

Var känner du dig lugnast?

Hemma i min lägenhet eller var som helst med personer jag är trygg med som familj och vänner.

Av inspirerande citat, vilket är din favorit?

Just angående det här ämnet så gillar jag:
"They don't even know you, all they see is scars, they don't see the angel living in your heart. Let them find the real you, buried deep within. Let them know with all you've got that you are not your skin." (Sixx.A.M - Skin)

Vilka är dina största triggers och varför?

Att se öppna sår. Jag vet inte varför, det triggar mig bara otroligt mycket.

Vet du någon statistik över självskadebeteenden?

Nej, men det tycker jag absolut behövs forskas mer om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0