Bara lite dagligt

I fredags fick jag äntligen träffa en läkare. Hade väl lite förhoppningar om att kanske bli utskriven, men det förslaget fnyste han bara åt. Fick i alla fall ut det jag ville av samtalet; jag fick veta vad planen för framtiden var. Nu efter jag har fått dropp har jag fått gå över till Anafranil i tablettform så den dosen ska höjas och sedan ska mitt mående utvärderas igen. Det är såklart jobbigt att veta att jag typ ska vara kvar resten av nästa vecka, men skönt att i alla fall veta vad som är planerat. Nu är jag på slutet av min permission och ska tillbaka tills ikväll. Har haft det bra med mamma och Hans och Buffster (mina marsvin) i helgen. Igår kom Elin till mig och har sovit över. Jag somnade såklart tidigt som vanligt när vi är med varandra och jag blir så arg på mig själv haha, men blir väl bara lugn av att vara med henne eller något. Vaknade vid fem och kunde inte somna om så jag ligger och kollar på tv och fördriver tiden. Vårt wifi vägrar dessutom fungera så det var ju inte så passande när man har långtråkigt. Nåväl, timmarna får väl passera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0