Så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt

Okej, vad händer egentligen? Jag vet knappt själv. Dagarna går långsamt. Jag har haft övervak sedan i fredags och jag håller på att bli galen. Blir triggad av mig själv och det jag gör. Jag vet inte vad som händer framöver, om det ska bli någon mer behandling eller vad som händer. Känns otroligt frustrerande. Har fått rumskompis, blivit ensam, fått rumskompis igen osv. Igår hade jag lite besök av ma & pa och det var skönt att ses. Jag andades frisk luft idag med en sjuksköterska och luktade på myntaplantorna i utegården. Jag har fått samtal från både min förra skolsköterska och fiollärare vilket var otroligt uppskattat. Den här dagen känns längre än vanligt men den kommer väl ta slut, den också. Jag försöker vara positiv men det är svårt när hoppet är borta sedan länge och motivationen är noll. Men bara upp med tummarna så kanske det vänder.


Kommentarer
Anonym

Rättpsyk snart då. För på 25an får man inte ligga inne på hur länge som helst.

Svar: Man får väl hoppas på att bli utskriven snart. Haha skulle vilja se mig på rättspsyk
Sofia Kihlström

2016-10-11 @ 14:51:34
Anonym

Jag har varit där du är nu, och tyvärr kommer det snart bli tal om rättpsyk i Öjebyn. På 25an kan dom inte göra nåt för dig. Resurserna tar slut, så hur lite du än kan se dig på rättpsyk så är det verkligheten tyvärr. Vem skulle släppa ditt lpt när du ständigt skadar dig? Jag hoppas du får slippa detta, så tänk på vilka konsekvenser allt blir.

Svar: Och vem är du då? Förhoppningsvis blir jag utskriven snart. Folk har inte ens satt LPT när jag varit självmordsbenägen så att de skulle ha kvar det längre bara för att jag har skadat mig har jag svårt att tro.
Sofia Kihlström

2016-10-11 @ 18:53:45
Dorixig travel

Blir du bara bättre. Så kommer du ut :) Hur är det att vara på 25an?

Svar: Jo förhoppningsvis kommer jag ut snart. Det är oerhört långtråkigt och ångestframkallande, men personalen är bra i alla fall.
Sofia Kihlström

2016-10-16 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0