För på nått sätt som jag inte kan förklara så skulle jag förstå

Igår kom jag ju hit från helgpermissiomen. Snart ska jag på permission igen hem till mina föräldrar och vara där tills på torsdag - varvat med att vara med Emma - så det känns ju skönt. Varför det blev torsdag och inte fredag förstod jag inte riktigt men så blev det. Sedan vet jag inte hur länge jag blir här eller vad som händer. Just nu känns det bara som att jag är på förvaring, men kanske kommer det någon förändring så småningom. Vill bara ha den helst nu. En remiss har i alla fall skickats angående mitt krampanfall så det kommer utredas. Annars händer det absolut ingenting. Är så uttråkad att jag går sönder. Men nu är det bara någon timme kvar tills pappa kommer, så jag får stå ut ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0