Jag älskar mitt hem men det är nåt som tar emot

Oj så jobbiga dagar det har varit. Så många tårar och rusande tankar. Idag har jag i alla fall fått komma utanför sjukhusets väggar för första gången på länge. Var hemma hos mig med mamma, pappa och hunden vilket kändes rätt okej. Jag kände inte lika mycket ångest som jag har gjort över att lägenheten har stått sedan i juli utan att ha blivit städad och ångesten var betydligt mindre än den brukar vara när jag har duschat (när jag blir ren känns allt annat så smutsigt). Personalen var snäll och renbäddade min säng om jag lovade att duscha så nu känns det nästan okej. Men som sagt har det varit jobbiga dagar. Jag har känt saker jag inte har känt förut och gjort saker som inte stämmer in på hur jag vill uppträda. Läkarsamtalet gav mig inte så mycket, jag får hoppas på ett på måndag istället. Nu sitter jag och kollar på Buffy och äter choklad och känner hur jag blir friskare och friskare från ätstörningen. Imorgon ska jag och pappa titta på Piteås fotbollsdamer i damallsvenskan. Skönt att komma ut lite. Hoppas på att den här dagen slutar bra.

Härliga höstlöv!


Kommentarer
Sophia

Skönt att du får komma ut i friska luften. Jag blir galen om jag är inomhus heja dagarna! Det var skit jobbigt när jag var inlagd och inte fick komma ut i början. Men fick sen. Dock i rullstol.
Kämpa på vännen. Kram <3

Svar: Ja verkligen skönt! Kram <3
Sofia Kihlström

2016-10-15 @ 21:12:39
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0