Hemma en sväng

Idag fick jag gå ut en sväng med en från personalen vilket var jätteskönt. Vi gick hem till mig en sväng och hämtade lite grejer och sedan gick vi tillbaka. Ska gå ut imorgon också och vattna mina orkidéer som står hemma. Jag uppskattar verkligen att få komma ut lite och komma härifrån om än det bara är för en stund. Något annat som är skönt är att jag bara kan gå in i min lägenhet med en annan människa, utan massvis med ritualer för att förhindra att smutsa ner. Det har jag anafranilet att tacka för. Jag har inte städat min lägenhet sedan jag blev inlagd i juli och sedan dess har både mina föräldrar, jag och personal från avdelningen varit där inne utan att göra mina renlighetsritualer men jag har kunnat hålla mig lugn ändå. Det känns otroligt skönt. Kanske känns det bara lugnt nu för att jag inte är i min lägenhet så länge varje gång jag kommer dit, eller så hjälper medicinen jättemycket. Hoppas på det sistnämnda för om jag ska leva så vill jag inte leva med alla mina tvång. Om jag ska leva är sedan en annan femma.


Kommentarer
Sanna Nilsson-Lidin

Ibland kan små saker göra sån stor skillnad! kram <3

Svar: Ja, verkligen <3
Sofia Kihlström

2016-10-26 @ 15:48:45
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0