Det är höstkallt på balkongen och jag längtar till något annat än det här

Den här dagen lunkar på sagta men säkert, den också. Förstår inte hur jag står ut. Men jag gör det. Få bättre vibbar när jag sitter ute i dagrummet så jag har gjort det en hel del idag. Annars har jag inte gjort så mycket. Blev serverad gröt på fin fågelbricka av min fd. behandlare imorse när bara jag var vaken. Så gulligt! Har försökt måla. Har försökt skriva. Men inget gick nå vidare. Min motivation vill inte höja sig och jag är rädd för vad som händer om doshöjningen av medicinen inte hjälper. Vet inte vad jag ska skriva här för tillfället. Det är brist på både innehåll och känslor. Känner mig som en sten som bara extisterar.

En ungefärlig bild av vad jag ser genom mitt fönster varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0