När det äntligen är över, när broarna inte syns till

Så här vaknade jag upp. Mycket vackert. Idag har jag i alla fall varit med om min första ECT-behandling och det gick bra. Är inte förvirrad alls och har inga minnesluckor så det känns bra. Minns att jag fick en spruta och sedan helt plötsligt vaknar jag också är det klart. Så smärtfritt gick det. Imorgon ska jag få en till behandling och kanske ännu en på fredag. Det känns så fint att de verkligen ser att det är jobbigt för mig just nu och att jag behöver hjälp. Jag orkar verkligen inte ha det så här så om jag ska leva så vill jag inte leva med alla mina tankar och handlingar. Jag hoppas verkligen ECT kan råda bot på det.


Kommentarer
Sophia

Du kan alltid skriva till mig <3

Svar: <3
Sofia Kihlström

2016-11-18 @ 06:45:19
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0