Jag tror att du har sett nått, du har inte haft det lätt och jag förstår först nu att sånt måste komma ut på nåt sätt

Jag blir så besviken på mig själv. Att jag gör sådant jag inte borde göra. Men just nu känner jag mig ändå hyfsat lugn. Det har varit rätt lugnt idag och speciellt roligt när jag fick besök av min kära vän Elina. Efter middagen blev allt dock nattsvart på en sekund. Halkade ner på noll igen som jag har gjort varje dag den senaste tiden. Trodde jag skulle gå sönder och hade riktigt med panik, men efter ett avsnitt Buffy och samtal med en från personalen så känner jag mig ganska så samlad. Jag tror faktiskt jag kommer klara av kvällen också utan att skada mig något mer. Samtalet handlade mest om våra hundar och det gjorde mig otroligt lugn. Tog emot lite medicin också trots att jag inte tror på det egentligen. Men just nu känns det som att jag nästan skulle kunna tro på det, inte för att jag känner av medicinen ännu men för att det där samtalet gav mig så mycket så att läget just nu känns bra.


Kommentarer
Elina Haarala

Var så himla roligt att träffa dig igen!! Och tillslut kommer räknaren få så på nå annat en noll, jag tror på dig vännen ❤️

Svar: Ja det var jättekul att du kom! Jo det är "bara" att försöka. Kram ❤️
Sofia Kihlström

2016-11-15 @ 21:04:36
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0