Buffy; Dags att nörda loss!

Johanna satte igång min nördhjärna när hon skrev om hälsosamt nörderiNär hon frågade på instagram vad vi andra nördade loss på skrev jag "Buffy och allt som hör därtill" och efter det blev trycket inom mitt nörd-jag så högt att jag tänkte "varför inte nörda ner mig totalt och låta er följa med i mitt nörderi?". Varför jag älskar detta har jag sagt så många gånger och när jag väl börjar kan jag inte sluta. Så det får endast bli mitt nörderi som syns i lägenheten som jag visar. Nu kör vi!
 

Lika bra att börja med det stora direkt tänkte jag. Här är alltså mina sex hyllor med saker jag har gjort inom Buffy-temat och på väggarna hänger saker som jag har gjort och fått av vänner. Hyllan längst ner är med DVD:er (ja, jag har två uppsättningar av varje säson för de har olika omslag, plus att jag har börjat samla på en till variant av omslag...), seriens fortsättning i serietidningsformat, andra böcker, Sarah Michelle Gellar-filmer, Amber Benson- böcker, Anthony Stewart Head-musik bl a.
 
Har även knåpat ihop lite kläder som hänger på insidan av mina garderobsdörrar.
 



Min halloweenklädsel förra året som jag gjorde (sydde klänning, gjorde smycken, fixade skorna) för att jag och Elin skulle klä ut oss - för att bara vara hemma hos mig och rita...ja...

Självklart finns det noter i mitt hem från musikalavsnittet - i en Buffymapp.



Sedan är ju Buffy bästa motivationen så självklart har jag gjort lite motivationskort som hänger lite här och var.



Var sitter jag då när jag gör allt det här?
Här:
Eller inte alltid, men det här är då min egenklädda stol med över 600 bilder som jag satt klippte ut och klistrade (decoupagerade) på en vinter för något år sedan.


Buffy är bäst och det var allt för mig.
Mvh stolt nörd.

Kommentarer
Sanna Nilsson-Lidin

Wow..... finner inga ord... Men så sjukt bra att ha något att nörda över, det kan hjälpa så otroligt mycket med att distrahera en!! :D

Svar: Haha tack! Ja verkligen :D
Sofia Kihlström

2016-05-14 @ 13:18:17
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0