Om jag hade skrivit om något annat

Jag önskar att jag kunde skriva ointressanta inlägg om vad jag har gjort som ingen bryr sig om. Men det finns andra saker som tar större plats.
Jag önskar att jag kunde skriva om lättare ämnen. Men det är de tunga jag har erfarenhet av.
Jag önskar att man kunde komma hit till bloggen och lämna den med ett leende på läpparna. Men att underhålla har aldrig riktigt varit min grej.
Jag önskar att jag kunde inspirera och motivera. Men jag är trött på att säga en sak till andra och göra något annat själv.
Jag önskar att jag kunde skriva om roliga saker. Men det har jag nästan aldrig nytta av.
Jag önskar att jag kunde skriva lite mer muntert. Men jag tror inte på att visa en falsk bild av vardagen.
Jag önskar att jag kunde skriva om något annat än vad jag gör. Men det är det här som ger mig något och det är det här jag kan.
Jag önskar att mina inlägg kunde kunde vara något annat än det här. Men det är de inte.


Kommentarer
Ida Jansson

Din blogg och du skriver det DU vill. Ingen MÅSTE läsa, eller hur? Skriv det du känner för. Själv läser jag inga bloggar om tex mode, smink mm. Så ointressant för mig. Kram

Svar: Jo det är så jag försöker tänka, för jag menar det är ju frivilligt att läsa :) åh nä, det tycker jag verkligen inte är intressant heller.
Kram
Sofia Kihlström

2016-01-13 @ 15:35:47
URL: http://onlyonewaytogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0