Traditionsenligt julbak med SHARE

Vi var ett nästan fullständigt SHARE som julbakade idag (SHARE minus Emma). Först när jag såg Henny, Anna och Rebecca kändes den där saknaden så himla starkt pga att vi har varit borta från varandra så himla länge, men ganska snart infann sig känslan av trygghet som bara de kan ge en, och känslan av att vi aldrig har varit ifrån varandra. Vi pratade. Bakade. Höll på som bara vi kan. Vi umgicks den tid vi hann. Nu är jag tillbaka på sjukhuset men man kan i alla fall säga att jag har haft en bra dag. Förhoppningsvis hinner vi se varandra igen och ha det så där härligt som bara vi kan. Tjejer, vad jag älskar er! Utan er ingen mig.




Kommentarer
Anonym

Vad är SHARE? Ser ut som om ni hade det väldigt mysigt!!!

Svar: Sofia, Henny, Anna, Rebecca, Emma = SHARE :) det hade vi!
Sofia Kihlström

2016-12-18 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0