SHARE igen

Har haft en underbar permission under dagen med mina kära vänner från gymnasietiden: Henny, Anna och Emma (Rebecca kunde tyvärr inte vara med) och vi satt först och pratade hos mig i flera timmar och sedan åt på Thai Garden innan de lämnade av mig på sjukhuset. Jag är tacksam över att jag var med just dem idag för mitt minne efter ECT:n var verkligen bortom all kritik. På morgonen efter jag hade vaknat upp mindes jag inte ens om jag hade haft ECT eller inte haha, men plåstret på handen efter nålen gav mig tack och lov svaret. Det var hur som helst jätteroligt att träffa mina saknade vänner igen och jag hoppas vi kan ses allihopa ännu en gång i veckan för som det märktes idag hade vi en del att prata om hehe. Vad vi däremot inte gjorde var att ta en bild vilket var mycket synd.

Nu får ni istället en från julbaket där Rebecca var med men inte Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0