ECT

Nu har jag fått åtta ECT-behandlingar och på torsdag får jag min nionde. Idag kände jag riktigt mycket hur mitt minne blir påverkat och jag kände min riktigt vimsig, men det är bra säger de för då visar det att behandlingen tar. Jag får tacka mig själv att jag skriver upp typ hela mitt livs händelser i min kalender för utan den hade jag varit helt lost idag. Var ändå tvungen att ringa och fråga mamma och pappa några saker för att jag inte mindes. Jag kan inte nu säga sådär om jag känner av att det hjälper, men det påverkar ju min hjärna i alla fall, så något gör det ju. Om det är bra, dåligt eller mittemellan återstår att se.

Nu minns jag inte ens om jag har visat den här för er, men om inte så gör jag det nu: min te-adventskalender! Alltså ett nytt löste för varje dag, hur mysigt är inte det? Nu har jag med mig det hit till sjukhuset så jag inte hamnar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0