Bättre bemötande har jag aldrig varit med om

Jag sa ju att något nytt skulle hända idag. Lite spännande och jätteläskigt. Det har nämligen skickats en remiss till psykiatrin i Piteå, dels för att det skulle vara bättre för ekonomin och dels för att det känns som att jag behöver något nytt. Första mötet var då med en läkare och alltså....en bättre läkare har jag aldrig träffat!!!! Jag har haft så himla många dåliga upplevelser av dåliga läkare som aldrig har tagit varken mig eller mina matproblem på allvar. Men detta var något helt nytt. Och jag är så glad! Jag kan nästan tycka att de tog mig på lite för mycket allvar, men mest är jag bara tacksam. Nu ska jag ta nå blodprov som var brådskande, prata med läkaren igen också skulle de fixa en akutfördelning så att jag skulle få en tid till mottagningen fort. Jag missade färdighetsträningen på grund av att vi satt från 10-12.30 och pratade, men det är lugnt, jag känner mig bara väldigt lättad. Ingen som sa "det ser ju ut som att du äter", "du är ju inte smal", "det ser inte ut som att du har problem med maten" etc. 

Jag omfamnades bara med ett väldigt bra bemötande.

Kommentarer
Anonym

Jag är så glad för din skull <3

Svar: Tack <3
Sofia Kihlström

2015-11-23 @ 19:27:20
ISA

åh vad härligt att det kändes så bra! viktig grej :)

Svar: Ja verkligen! Jag är så lättad :)
Sofia Kihlström

2015-11-23 @ 22:55:33
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0