Är du en av dom som gråter när ingen ser på?

Jag vill vilja skriva. Men jag vill inte. Det är kaos just nu. Men det går. Jag har inget annat val. Har haft telefonkontakt med min psykolog onsdag, fredag, idag och imorgon. Och på måndag händer något spännande. Eller rent av jätteläskigt. Nytt. Men det är mitt hopp just nu. Och snart ska jag till Elin. Och då mår jag så himla bra. Jag antar att vi ska rita och så. Och det får mig också att må så bra. Tänka sig, att något som för bara tre månader sedan skapade sådan stor ångest, nu är en av mina krisfärdigheter som motverkar destruktivitet. Saker kan ändras. Jag försöker tänka att det gäller allt.



Kommentarer
Sanna

Kram på dig :)

Svar: Kram!
Sofia Kihlström

2015-11-22 @ 21:12:36
URL: http://myfairytaleneverends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0