Stockholm

Här kommer lite bilder från Stockholm också.
 
 
Alltså detta vandrarhem... Hur mysigt??
 
Nej jag spenderade inte över 500 kronor här...inte alls.
 
Fotade typ minst sju gränder i Gamla Stan. Jag gillade tydligen dem.
 
Färgglatt!
 
 
 
 
Hittade ett ställe i Kungsträdgården med bord och sotolar som jag bara älskade att fota. Av någon anledning.
 
 
 
Haha det ser ut som att de smyger på något/någon.
 
Det närmsta jag kom körsbärsblommorna i Kungsträdgården
 
Jag var lite försent ute...
 
Alltså Panduro i Stockhom! GIGANTISK! Dessutom ca fem minuters gångavstånd från vandrarhemmet.
 
Sötisarna mina som köade hela dagen till 5 SOS konserten medan jag hade kul i affärerna (+att jag träffade Marcus).
 
En bild säger mer än tusen ord och ja...här var några bilder från denna braiga resa. På måndag sticker jag iväg igen till min bästa Emma. Denna helg är därmed full av att-göra-listor och fiolspelande i massor (pga tre missade orkesterrepetitioner och konsert när jag kommer hem nästa helg).
 

Kommentarer
charlie

Ser ut som att ni haft mysigt! Jättefina bilder förresten. Har varit inne på Panduro i Stockholm en gång, och jag var i extas. Det är så stort jämfört med där jag bor. Om jag vore rik skulle jag ha så mycket fina grejer alltså hehehe.

Svar: Ja verkligen! Tack så jättemycket! :)
Eller hur! Det är typ fantastiskt! Här i Luleå har vi bara en butik som är återförsäljare till panduro så det är inte speciellt stort. Haha jag med! Dock köper jag typ för pengar jag inte har, men vad fan, vad är pengar jämfört med det välmåendet jag känner när jag skapar :)
Sofia Kihlström

2015-05-18 @ 10:52:28
URL: http://enbulimikersbeknnelser.blogg.se
Anonym

Vad hette vandrarhemmet? Såg sååå mysigt ut!

Svar: Birka Hostel. Jättwmysigt, centralt och billigt! :)
Sofia Kihlström

2015-05-22 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0