Läs Livskick för sjutton!

Jag har tidigare tjatat om att ni borde läsa Livskicksbloggarna. Så varför inte göra det igen.
 
Några inlägg som jag stötte på idag, just när jag verkligen behövde det.
 
 
 
 
Läste detta för ett tag sedan, men lika viktigt ändå (som alla inlägg på dessa fyra fantastiska bloggar).
 
Så just idag, tack vare dessa bloggar, kunde jag pallra mig in i duschen och göra mig lite fräsch (ja, ibland anser jag att jag inte är värld att bli omhändertagen av mig själv), bytte om från mina svarta mjukiskläder och tog på mig kläder jag verkligen gillar (inget illa ment mot mjukiskläder - de är toppen - men bara när de används av "rätt" anledning) för att sedan bege mig mot den sista orkesterrepetitionen för min del.
Kjol, strumpbyxor och en blommig tröja. Som vanligt en känsla av nakenhet och omekvämhet över att ha så "lite" kläder på mig, men jag fick en kick idag så det ska nog gå bra.
Också ska jag testa en jättesöt frisyr jag såg idag. Ja vad ska man säga? Mer Livskick åt folket!

 

Kommentarer
Elina Haarala

Kramar från mig! ❤️ Och så bra inlägg/bloggar liksom du är vännen 😘❤️

Svar: Kramar till dig också!!!😘 Alltså ja de är så bra!! 👊🏼
Sofia Kihlström

2015-05-05 @ 17:53:03
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/
Maja Lagnemo

Läser också livskick och det är ofantligt bra! Man blir så jävla peppad så det inte är sant.
Kan rekommendera veckans pepptalk också, så sjukt bra & de brukar läsa upp det varje vecka i Varberg. I alla fall på kliniken.
Kram! <3

Svar: Eller hur! Livskick är en stor del till att jag har blivit mer medveten om mina tankemönster och hur sjukdomen påverkar och styr mig mm.
Åh det ska jag kolla upp! Det km aldrig bli för mycket pepp!
Kram!
Sofia Kihlström

2015-05-06 @ 11:03:30
URL: http://singyourownsong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0