You'll rescue me right? In the exact same way they never did

Jag lägger allt hopp jag har kvar i dina händer. Jag ger dig makten att ta över. Lämnar över spaden så du får bana väg. Och utan koppel följer jag lydigt bakom. För att jag är så vilsen annars. Jag är så vilsen utan dig. 
Mitt ljus har egentligen släckts. Men på något underligt sätt kämpar sig en liten strimma fram. Och nu lägger jag mig raklång framför dig och tar emot en hand. Jag hoppas jag kan ge den lilla kraften jag har kvar åt att ta emot din hjälp. Jag vet inte vad jag har gett mig in på. Slänger mig handlöst utför. Tar du emot mig innan jag slår alltför hårt i marken?


I'll be happy right?
When your healing powers kick in

Kommentarer
Liselotte

Fin låt. Svåra tankar. Jag tror din kraft räcker!

(Min version: http://liselotte.livskick.nu/2014/10/12/precious-illusions-om-sjalvbild-och-besvikelse/)

Svar: Verkligen! Hoppas det...
Ska kika direkt!
Sofia Kihlström

2015-04-03 @ 17:18:24
URL: http://liselotte.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0