Örebro hos bästa Emma

Nu tänkte jag att jag fortsätter i mitt spår med att lägga ut lite bilder och här kommer några få från dagarna jag hälsade på Emma i Örebro.

Ehh, vad tror ni att jag annars hade packat ner i väskan om inte lite pyssel?
Det mysigaste caféet någonsin!
Anledningen till varför jag (som verkligen brukar rensa mina blider jättemycket) var tvungen att behålla ca tio bilder från inredningen.
Bästa bästa vän!
Var denna inte klockren så säg.
Vi pratade, Emma pluggade och jag pysslade.
Också fikade vi lite.
Och den såg typ fin ut trots att den var trasig. Och ja, den var god!
Bara för att spetsstrumpor och blommig ryggsäck är bäst.
När det väl blev sol satt vi oss ute på Emmas balkong.

Och jag målade.
När solen var framme passade vi även på att sitta på en uteservering.
Fick sitta i en egen liten avskiljd del i tåget - helt ensam! Asmys eller vad?

Tog inte så många foton, men vi gjorde en hel del mer än detta. Bland annat såg jag när Emmas lilla teatergrupp med småungar hade föreställning och de var så söta! Såg även på den inspelade varianten av Emmas föreställning Självmordshjälpen som var fantastiskt bra på alla vis, också köpte jag resväskan full med porslin...och billigt pyssel.
Och ja, jag hade bara det jättebra tillsammans med min Emma. 

Kommentarer
Lena

Vad mysigt ni har det tillsammans.

Svar: Ja vi hade det toppen!
Sofia Kihlström

2015-06-07 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0