Jag har äntligen blivit med symaskin!

Men det är inte den ni ska få se, för det är överdraget jag har pysslat med (läs: tagit en sprayburk, sprayat och låtit det torka).
Ljuset blev jättekonstigt på efterbilden ser jag nu...men den är rosa i alla fall.
Det syns ännu sämre på denna bild, som jag försökte matcha med rosorna, som jag tog när jag gick hem från Emma.
Nåväl, jag köpte den begagnat för 500kr och den fungerar perfekt! Så här såg det dock ut när jag öppnade lådan för undertrådar:
Så vad gör man inte för lite ordning.
Tadaaaa!

Jag passade på att spraya det något slitna överdraget till min over-lockmaskin eftersom jag kanske ska ha den framme tillsammans med symaskinen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0