Ett till PS angående mina senaste inlägg

Också sitter jag såklart och öeranalyserar det jag har skrivit för att jag är så rädd att någon ska bli triggad, känna sig dömd eller missförstå. Och jag måste bara säga en sak till; Självklart behöver det inte vara ångest som ligger bakom. Det kan till exempel vara skam, skuld, avsky, sorg och faktiskt till och med glädje. Ja, det kan vara så att man först skadar sig själv för att man inte kan hantera sina negativa känslor, märker att det kanske lugnar en för en stund och på något sätt börja associera det med något positivt. Eller på vilka andra sätt man nu kan komma till den känslan, detta är bara mina tankar, kunskap och erfarenheter. 
 
Jag känner att jag kan skriva hur mycket som helst, men jag ska sätta stopp så jag slipper oroa mig för att jag skriver något som skadar.. Skriv gärna om det är något som gör det, eller provocerar eller bara medför något dåligt. Eller bra om ni vill det. MEN nu sätter jag ett slags stopp på den här sagan.
 
SLUT

Kommentarer
Emelie

Dina tidigare texter var jättebra! Jag blir imponerad av ditt skrivande, det är alltid lärorikt att läsa dina texter! <3

Svar: Men tack så mycket <3
Sofia Kihlström

2015-02-13 @ 07:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0