100 hela dagar



Och ni vet vid det här laget vad dessa siffror betyder. Japp, det har gått hundra hela dagar. Det känns så långt borta. Och det är väl precis vad det är. Skadefri i tresiffrigt. Pretty amazing. 
Och inte bara att beteendet har varit borta. Tankarna finns i princip aldrig där. Jag har använt det jag köpte för "eventuella nödsituationer" till det den faktiskt ska användas till - utan att ens bli frestad. Och för någon dag sedan såg jag på Uppdrag granskning där självskadebeteende var med. Och nej, jag triggades inte (dock borde de väl haft någon varning i början tycker jag för nog kan det allt trigga, men det är väl kanske svårt att veta vad som gör det).
Nu ska jag fortsätta öka på mina siffror och det kan DU med! Jag trodde det var omöjligt. Speciellt när jag tog ett snedtramp. Men ett litet steg i fel riktning betyder inte att allt är kört. Det kan alltid bli värre - se till att det inte blir det. Det lilla steget gör dig inte misslyckad. Se bara till att komma upp på banan igen. Snedtrampen kommer komma glesare. Och bli färre. "Bara" du inte ger upp för att det inte hela tiden går uppåt. Att falla är inte att ge upp. Att sluta försöka är det. 


Kommentarer
Maja

Ett riktigt peppande inlägg!
Du är grym & extremt modig vännen, glöm inte det!
Kram! <3

Svar: Vad bra! Det är väl något sådant jag hoppas på :')Tack fina du! Glöm inte det själv heller <3
Kraam!
Sofia Kihlström

2014-10-12 @ 14:08:21
URL: http://nolicedere.blogg.se
Anders Pettersson

Inspirerande inlägg, grymt kul att läsa, Tack för att du delar med dig. Det ger andra styrka

Svar: Vad glad jag blir att det kommer ut och påverkar andra på det sätt jag tänkt mig! :)
Sofia Kihlström

2014-10-12 @ 19:58:53
Emma

Du är bäst jag är stoltast som är din bästa vän<3

Svar: Aww bästa du ❤️❤️
Sofia Kihlström

2014-10-14 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0