These endless days are finally ending in a blaze

Det är otroligt att det fortfarande finns folk som följer denna otroligt tråkiga och oaktiva blogg. Men jag klagar inte. Tack!
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Eller så händer det för mycket. Jag kan inte riktigt bestämma mig.
Eller så känner jag bara inte behovet av att skriva.
Som ni såg i föregående inlägg så är min ätstöringsbehandling inte längre befintlig. Eller det har den inte varit sedan typ april. Men rent formellt sedan i slutet av september. Då tog de bort mig därifrån. Så jag är alltså frisk!
 
 
Uppdatering 28/5-15 : jag blir så ledsen när jag läser detta och undrar vad det var som gjorde att jag kände att jag behövde ljuga och hålla all min smärta för mig själv...
 

Kommentarer
Elina

MASSOOOOR MED KRAMAR TILL DIG ÄLSKADE VÄN!!!

Svar: <3 <3 <3 <3
Sofia Kihlström

2014-11-10 @ 21:34:21
URL: http://elajnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0