Louder

(tänkte skriva en simpel sak på engelska här, men eftersom jag är märkbart trög så blev det inte så då grammatiken inte vill jobba med mig, "ska det vara come eller comes?" mvh idioten)
 
Fick för ett tag sedan nys om If you say so, låten Lea Michele har tillägnat Cory Monteith (och ja, jag grät som ett barn när jag hörde den). 
 
 
Omöjligt att inte bli berörd ju.
Kollade sedan runt lite bland de andra låtarna i hennes album Louder och vad fan, hela jävla skivan är ju bra!
Inte för att det gör något precis, jag är bara glad att jag har hittat någonting nytt och bra att fylla tystnaden med!
Några är väl lite mer favoriter än några få andra, men alltså det här med att hitta låtar gillar jag. Mer musik åt folket!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0